Hva koster det å leie filmer?
Uansett abonnement sender vi deg et ubegrenset antall filmer. Du kan imidlertid velge hvor mange filmer du kan ha hjemme på en og samme tid. Du kan også velge mellom å betale for én eller tre måneder. Kjøper du et  tre måneders abonnement er det billigere pr mnd. Vi har ulike introduksjonstilbud, men deretter kan du velge mellom:

  4 filmer hjemme: 279 kr/mnd
  3 filmer hjemme: 229 kr/mnd
  2 filmer hjemme: 199 kr/mnd
  1 film hjemme:     149 kr/mnd

Det er ingen skjulte kostnader, heller ikke porto.
 
Hvordan betaler jeg?
Du kan betale med VISA, Mastercard eller bank-overføring. Betaling via bank medfører et behandlingsgebyr på 15 kr, og kan ta inntil en uke før overføringen er registrert. For å betale, velg "Betaling" på "Min side".
 
Hvor lenge kan jeg ha filmene?
Du kan ha dem så lenge du vil, forutsatt at du har betalt abonnement for perioden du har dem. Vi sender ikke ut
nye filmer før du har levert to av de du allerede har fått tilsendt.
 
Hvor lang tid tar det før jeg får filmene?
Det kan variere etter når du bestiller, hvor du bor i landet osv. Normalt tar det 1-2 dager.
 
Er det noen bindingstid på abonnementet?
Nei, du kan stoppe abonnementet når som helst. Det gjør du ved å klikke "Min side" og deretter velge
"Stopp abonnement".
 
Må jeg leie alle filmene jeg har lagt til på listen min?
Nei, du kan når som helst slette filmer fra listen din og legge til nye, hele døgnet.
 
Hvorfor må jeg ha 10 filmer på listen?
Jo flere filmer du har lagt inn, jo større er sjansen for at vi kan levere på dagen. Det er dermed en fordel for deg om du legger inn alle du ønsker å se.
 
Hvordan sender jeg filmene tilbake?
Filmene kommer i ferdig frankerte konvolutter. Putt to av filmene du har sett i konvolutten og legg den i en postkasse. Deretter får du automatisk tilsendt de to neste filmene på listen din.
 
Kan jeg sende 3 tilbake og få 3 nye,  istedet for 2 og 2?
Nei. Returportoen dekker bare 2 stk. Unntaket er hvis du ønsker å avslutte abonnementet. Da sender du alle filmene i samme returkonvolutt. Eventuell straffeporto betaler vi.
 
I hvilken rekkefølge får jeg filmene?
Vi prioriterer leveringstid, og har utviklet en egen algoritme for å beregne optimal fordeling.  Det er derfor ikke mulig å forutsi rekkefølgen på filmene du får tilsendt.
 
Hva er da poenget med prioriteringsfunksjonen?
Hvis vi har f.eks. 10 filmer vi kan sende deg umiddelbart, velger vi de du har prioritert først.
 
Kan jeg risikere å få serier i "feil" rekkefølge?
Nei, du vil alltid få episodene på listen din i riktig rekkefølge.
 
Hva gjør jeg hvis en dvd har riper e.l. som gjør at jeg ikke får sett den?
Filmene varer ikke evig, og skulle du få en dvd som ikke fungerer lenger, ber vi om at du sier fra om dette ved å klikke "Defekt" på "Min side" for filmen det gjelder. Da tar vi den ut av sirkulasjon. Som regel er det bare fingermerker o.l. som gjør at filmen stopper eller hakker. Du kan da prøve å tørke av den forsiktig, fra sentrum og ut. Vær forsiktig så ikke merkelappen forsvinner, det er denne som forteller oss hvem som har levert den tilbake!
 
Hvordan endrer jeg email, passord eller adresse?
På Min side finner du skjema for dette. Skriv inn det som er nytt, og klikk deretter Lagre.
 
Jeg har mistet returkonvolutten, hva gjør jeg?
Send dem i en vanlig konvolutt til: Film24.no, PB 2394 Solli, 0201 Oslo
 
Hvordan stopper jeg abonnementet?
Velg "Stopp abonnement" på Min side, så sender vi deg ikke flere dvder, og du blir heller ikke fakturert videre. Husk å sende alle dvder tilbake så fort som mulig.